HTML

PillangoOblog::.

Hát miről szól egy blog? Az ember érzéseiről és gondolatairól persze vicces érdekfeszítő formában..:D

Friss topikok

Linkblog

Archívum

2009.08.19. 18:37 PillangoO

2009.08.19

Gyorsan elment ez a két nap. A semmittevés nagy úr. :D Szóval 3 dvd és kb. másfél órányi intenzív zenehallgatás után most itt ülök és ezt írom. Persze tudom hogy esetleg tanulni kéne dehát minek is az... Rádöbbentem egy komoly tényre amin minden lány átesik az életében. Modellkedni szeretnék. Na köszi! Jókor... Ez előbb is eszembe juthatott volna :D Azért megpróbáloOm. Drukkolj! Igazából mindíg is érdekelt a divat bár inkább rajzoltam és "terveztem".

Ez mondjuk nem az én rajzom de majd mellékelek valamit :D Holnap ünnep? Kissé elmaradt az előző éviektől ez a mostani felhajtás. Én szeretem ezt az ünnepet. Államalapításból felvételiztem szóban, és miután (talán az izgalomtól talán nem...) bebuktam a "ki írta a himnusz?" kérdést, mentőövként kapaszkodhattam a mi jó öreg Pityunk életébe (amit jó előre betanultam).(felvettek ám de nem is oda mentem.) Pénteken buli! Már biztos... Alig várom, hogy megen ott nyomulhassak a barátnőkkel. Lesznek egy páran...heringparty. Hát nem tudom hogy kerültem ide a nagy modellkarriertől, de ez van :D

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://pillangoo.blog.hu/api/trackback/id/tr491323971

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása